Temat: Przygotowujemy ciekawe pomysły na zapamiętanie ortograficzków.
(Robiliśmy taki schemat)
Pod schematem odmienialiśmy przez stopnie słowa: niełatwy, niejasny, niesmaczny, nie gorszy, nie najbrzydszy (są one z ortograficzka, na zdjęciach nie ma odmienionych przymiotników ;) ).
Resztę wyrazów ortograficzka wpisujemy pod "schodkiem" stopnia.
"Nie" z przymiotnikami piszemy rozłącznie bez względu na stopień, wtedy gdy przeciwstawiamy cechy, np.:
Ta woda jest nie ciepła, ale gorąca.
Zad. dom.
Zapisz zdania na paskach z kartki z wyrazami z ortograficzka i pogrupuj paski na stopnie.
J.niemiecki- grupa I
Thema: Was hat Familie Schulz den ganzen Tag gemacht?
ćw. D3/50
W domu nauczę się słówek ze str. 32- w piątek kartkówka
J. niemiecki- grupa II
Thema: Was hat Familie Schulz den ganzen Tag gemacht?
pomoc do zad. D3/50
fahren- sie ist gefahren
sammel- si hat gesammelt
schlafen- sie hat schlafen
trinken-
essen-
gehen-
schälen (obierać)-
kochen-
tragen (nosić)-
-mit dem Auto
-in den Wald gehen
-die Pilze- grzyby
kochen-
tragen (nosić)-
-mit dem Auto
-in den Wald gehen
-die Pilze- grzyby
Zrobiliśmy zadanie D3/50, w piątek pani będzie zbierała ćwiczenia.
Matematyka
Temat: Obliczanie drogi, prędkości i czasu.
Czwartek 16.01- praca klasowa
Zrobiliśmy zadanie: 1/120, 2/120, 3/121
Zad. dom.
10/122 i 1-4/123
Religia
Pan zbierał ćwiczenia i zeszyty.





Brak komentarzy:
Prześlij komentarz