Temat: Wyróżniamy różne typy rzeczownika w zdaniach.
Robiliśmy mapę myśli, którą trzeba dokończyć. (Na zdj. nie jest jeszcze dokończona)
W ćw. zadanie 2 str. 77 pon punkt b robimy w zeszytach w oto taki sposób :
sala- konkretny, nieżywotny, nieosobowy, pospolity ( i ma być takich 8 zdań )
j. niemiecki
gr. pana Dwornika
Dienstag, den 10. Dezember 2013
Dei 37. Stunde
Thema: Wo warst du und was hast du gemacht?
z podręcznika ze str 31 B2 przetłumaczyć i w zeszycie napisać 2 razy różne
ćw. B4/40 i B8/41
Ich war..............
Ich bin dort...................
Ich habe da....................
gr. pani Doroty
Dienstag, den 10. (zehten) Dezember
Die 37 (siebunddreißigste) Stunde
Thema: Wo warst du und was hast du gemacht?zadanie b3, b4, b5, c1 str. 40 i 42
W zeszycie zapisujemy po niemiecku, gdzie byliśmy i co tam robiliśmy. (np. Ich war ins Gebirge. Ich bin spazieren gegangen.)
Matematyka
Dopisujemy datę i numer lekcji do powszedniego tematu
Dokańczaliśmy kartki.
Na sprawdzianie będzie:
skala, jednostki ( 108 str ), zaokrąglanie, podzielność, średnia, diagramy i tabele, wykresy, kalendarz i zegar.
Na religii i informatyce mieliśmy rozmowę z panią psycholog na temat uzależnień, dlatego nic nie robiliśmy.




Ymm.... Anko? Ta mapa jest już skończona. Pani powiedziała żebyśmy zostawili trochę miejsca i ten kto chce żeby dopisał sb bo będzie mu łatwiej. Pozdro ;>
OdpowiedzUsuńAnno, chodziło mi o to, że nie zapisałam co to jest rzeczownik abstrakcyjny, żywotny itp., a więc Pozdro *-*
OdpowiedzUsuń